• وبلاگ : محرم اسرار
  • يادداشت : عيد شما مبارک
  • نظرات : 0 خصوصي ، 17 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + حس غريب 
    سلام
    عيدتون مبارک
    انشالله که طاعاتتون قبول بوده باشه و نمرتون در زندگي بيست باشه هميشه، نمره ترجمه که مهم نيس
    :دي
    خداروشکر که حال اين کوچولو خوبه..انشالله خدا همه بيمارها رو شفا بده
    و اين کتاب ابتکار فوقالعاده اي بوده..احسنت به مبتکرش
    :ديييييييييي
    و اما بعد!
    اين الان نقد مطلب و کامنت دوني وبلاگ من بود؟
    :دي
    پاسخ

    به نام خدا/ سلام/ ممنون طاعات شما هم قبول باشه :)/بله دکترها از اون چيزي که انتظار داشتن، نتيجه عملشون بهتر شده :) خودشون گفتن./ انشالله همه بيمارها سلامتي کاملشون رو بدست بيارن/ بله احسنت :دي و بنده خدا اون مردمي که از ذوق شکلات مي‌رفتن اين بسته‌ها رو مي‌گرفتن :دي// نقد ؟ :دي من کجا و نقد مطالب شما کجا :دي مال اين حرفا نيستيم. :دي/ اما خب حرف شما هم درست بود :دي/ نه جدي مي‌گم شايدم يوم‌الحسرت بوده :(/ اما اميدمون به خداست :)
    با عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.
     <      1   2