بهمن 89 - محرم اسرار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محرم اسرار
درباره‌ی وبلاگ

به نام خدا سلام اینجا رو ساختم که از دلم برای دیگران و برای خودم بنویسم. امیدوارم دلنوشته‏هام تو اینجا مورد پسند دوستانم باشه. امیدوارم اینجا سکوی پرتابم به سوی شروع موفقیت‏های روز افزونم باشه.
موسیقی وبلاک
"
امکانات وب

بازدید امروز:0
بازدید دیروز:23
کل بازدیدها:313772

به نام خدا

سلام

 

این پست قرار بود سیاسی باشه. نه تو این تاریخ بلکه روز 22 بهمن و نه به این شدت.

میخواستم تو این پست از سرود ملی قبلی کشورم پس از پیروزی انقلاب یاد کنم. اما تنها تونستم متن سرود رو بدون  فایل صوتی پیدا کنم.

پریشب  یک باره به این فکر افتادم که از سران فتنه بگم و عکسشون رو بذارم. هیچ خبری هم از دعوت اونا برای 25 بهمن نداشتم. میخواستم عکس دو نفر دیگه رو بهشون اضافه کنم. تقریباً تصمیم قطعی گرفته بودم. اما وقتی بیشتر فکر کردم دیدم با این کارم شاید باعث بسته شدن وبلاگم بشم. البته من از این اتفاق نمی‌ترسم. ولی چون به یکی از دوستان عزیزم(علی یا همون هاوایی خودمون) قول دادم که بیشتر مطالبم غیر سیاسی باشه، وقتی با این پستم باعث بسته شدن وبلاگم بشم شاید به نوعی دیگه نتونسته باشم به قولم عمل کرده باشم .

این افکار رو تا ساعتی بین 20 تا 21 دیشب داشتم که با دیدن اخبار 20 شبکه خبر و 20:30 شبکه دو، مصمم تر شدم و حالا میخوام نظر خودم رو راجع به سران فتنه با چند تصویر نشون بدم.

 

 

    

 

اون اوایلی که دیگه فتنه‌گر بودن سران فتنه بر همه آشکار شده بود، باز هم صدا و سیما محافظه کارانه عمل می‌کرد و در برنامه‌های خودش از اسم و تصویر اونا یاد نمی‌کرد. حتی وقتی رسانه‌های بیگانه از اونا یاد می‌کردند، صدا و سیما تنها به حمایت رسانه‌های بیگانه ازسران فتنه می‌گفت و نه اسم خاصی.

اما در این اواخر کم کم سیاست صدا و سیما به شفاف سازی و رک گویی تغییر مسیر پیدا کرد و هم از اونا اسم آورد و هم تصویر نشون داد . مثل دیشب که به طور واضح تصویر دو تا این از ارازل تاریخ رو نشون داد.

اما این ها کمه. من تو راهپیمایی جرات ناچیز برخی رو دیدم که سید محمد خاتمی رو هم کنار مهدی کروبی و میر حسین موسوی به عنوان سران فتنه نشون داد. اما این هم برای من کاری ناچیز و می‌دونم برای شما هم ناچیزه.

تو اون تابلو جای دست کم دو نفر دیگه خالیه. جای دو نفری که یکیشون شاید از سر ترس و ضعف برای جان گرفتن دوباره خودش رو قاطی خودی‌ها کرد. کسی که در توهمات خودش، در تبلیغات انتخاباتی خودش رویای تجزیه‌‌ی ایران رو در سر می‌پروراند. کسی که خودش رو مغز متفکر دوران جنگ می‌دونست.

و اما  اون یکی دیگه سر سلسله‌‌ی تمام این فتنه‌ها از نظر من و خیلی‌های دیگه. آب زیر کاه ترین مرد تاریخ پس از انقلاب، معاویه‌ی زمان، منافق ترین منافقان ، مدعی جایگاه رهبری ایران(دست کم به گفته فرزندانش)، کسی که خیلی‌ها میگن حساب‌های آنچنانی تو بانک سوئیس داره، و.... .

 به نظر من اگر خدا چنین موجودی رو خلق نمی‌کرد. ایران الان در آرامش بود و نه خبری از فتنه بود و نه خبری از نوچه‌ سران فتنه‌ای چون موسوی و کروبی و.... کسی که به نظر من مصداق قسمت آخر وصیت نامه‌ امام خمینی است. آرزوی مرگ این فرد آرزوی خیلی از مردم ایران و به خصوص آرزوی منه.

 بگذریم.

توقعی نیست که سر چشمه‌ی این آلودگی رو بشه به این زودی‌ها محاکمه کرد. اما اون نوچه‌هاش(خاتمی، موسوی و کروبی) رو میشه محاکمه کرد.

  میشه بهانه‌ی این رو نیاورد که اگر این‌ها محاکمه بشن ازشون اسطوره ساخته میشه.

آخه چه اسطوره‌ای چه سمبلی؟  

به خدا اگر این‌ها محاکمه بشن مردم تا مدت‌ها نفسی راحت می‌کشن

 

ویرایش: من یه نظر سنجی در تاریخ 30 اسفند اضافه کردم لطفاً در نظر سنجی شرکت کنید


 

  آیا آقای هاشمی رفسنجانی برای ادامه ریاست مجلس خبرگان شایسته است؟ 


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 2:3 عصر ] [ پارسا زاهد ] [ نظرات () ]
اوقات شرعی
نویسندگان
آخرین مطالب
پیوندهای دوستان