• وبلاگ : محرم اسرار
  • يادداشت : لطفي که وظيفه ميشه!!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 15 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حس غريب 
    واقعيت اينه که بله
    هزاران سال هست با زن در شان خودش برخورد نشده!
    يا زن رو موجودي پست و بي ارزش قلمداد کردن! يا در حد بت پرسيدن!
    ايا در جامعه ي ما د رخانواده هاي معتقد ما همون ديدگاه معتدل اسلامي دربارره ي زن رعايت ميشه چقدر؟
    و سوال دومي که بايد از خود بپرسيد و جوابش رو به کسي نگيد: ايا من با مادرم، خواهرم و همسرم؛ مطابق دستورات اسلام برخورد ميکنم يا هنوز همون آثار افراط و تفريط جاهليت غرب و عرب ( پيش از پيامبر منظوره ولي الانم دست کمي ندارن عربستاني ها) قابل مشاهده است؟

    ملاک رضايت طرفين نيست در اين سوال! خيلي ها دارن با اين افراط ها و تفريط ها زندگي ميکنن و راضي هم هستند! بايد با خط کش اسلام به اين ماجرا نگاه کرد!
    چرا نبايد نگاه جنسيتي داشت جناب 2066 وقتي در ايات قران/مکرر مواردي در خصوص زنان توصيه شده؟ پس اين توصيه ها اشکالي نداره

    من نگاهي مختصر انداختم به کامنت هاي وارده، ديدم هيچ کدوم از خانم ها د راين کامنت دوني خيلي نگاهشون جنستي نبوده به مطلبتون! چطوره که دوستانتون اينقدره سخت گرفتنش؟
    پاسخ

    به نام خدا/ سلام/ بله متاسفانه هم افراط و هم تفريط به ضرر زن تموم شده/ همون طور که خودتون هم مي‌دونيد، شايد به ظاهر تو غرب رفتارشون با زن بر عکس رفتار عرب‌هاي جاهليت و متحجران باشه، اما اگه باطن رو نگاه کنيم اون‌ها هم با روش خودشون دارن به زن ظلم مي‌کنن و اون درست مثل دوران جاهليت به عنوان يه کالا و نه با ارزش‌تر مي‌شناسن/ اسلام اومد و جايگاه زن رو نشون داد، اما باز هم حتي برخي مسلمونا، جاهايي از اسلام رو که به نفعشون بوده بزرگ کردن و جاهايي که به ضررشون بوده و ارزش زن مد نظر بوده رو بايکوت کردن// ممنونم از نظر خوبتون :)/انشالله که علي درس گرفته باشه و نون و پنير تو بقچه‌ش رو با من سهيم بشه :دي