بهمن 93 - محرم اسرار
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محرم اسرار
درباره‌ی وبلاگ

به نام خدا سلام اینجا رو ساختم که از دلم برای دیگران و برای خودم بنویسم. امیدوارم دلنوشته‏هام تو اینجا مورد پسند دوستانم باشه. امیدوارم اینجا سکوی پرتابم به سوی شروع موفقیت‏های روز افزونم باشه.
موسیقی وبلاک
"
امکانات وب

بازدید امروز:19
بازدید دیروز:22
کل بازدیدها:313853

به نام خدا

سلام

چند وقت پیش، شاید به ماه، تو یکی از همین وبلاگای پارسی بلاگ، یکی نوشته بود. یهود داره شبیه سازی می کنه، زمان ظهور رو که این طوری منحرف کنه اذهان رو. نوشته بود نباید گول بخوریم. نوشته بود اینکه دقیقاً داره همون اتفاقات زمان ظهور رخ می ده این کار یهود (صهیون) هست. نوشته بود اما اونا نمی تونن منجی رو هم شبیه سازی کنن و خوشحال بود.

اما می خوام یه نقدی به نظر این نویسنده داشته باشم.

به نظر من حتی اگه این مطلب درست باشه و داعش و گروه های تروریستی و مرگ ملک عبدالله و... همه شبیه سازی زمان ظهور باشه که بخوان مردم رو گمراه کنن. باز هم دلیل نمی شه که اصلاً امکان نداره این ها نشانه های ظهور باشن.

من می گم حتی با شبیه سازی هم که این چیزا رخ داده باشه، بازم می تونیم بگیم ممکنه این ها نشونه ای از ظهور باشن.

اما چرا؟

من می گم وقتی در روایاتمون از این اتفاقات سخن به میون اومده، نگفتن که برخی ممکنه این کارها رو با هدف منحرف کردن اذهان انجام بدن. و به دروغ زمان ظهور رو نزدیک اعلام کنن. خب وقتی چنین چیزی تو روایات نداریم. چنین چیزی نداریم که یه آخر زمان تقلبی داریم و یه آخر زمان اصلی.

پس می تونیم امکان این رو بدیم که حتی شبیه سازی جرم و جنایت و مرگ هم ممکنه نشانه ای از ظهور باشه. در واقع اگر تشکیل و حرکت داعش شبیه سازی باشه، جنایاتشون شبیه سازی نیست و واقعی هستند. اینکه زنان رو به بردگی جنسی می گیرند و اینکه مردان را می کشن و سر می برند، همه واقعی هستند. و چون این گونه جنایات رخ داده و از نشانه های آخر زمان وقوع چنین جنایاتی هست، میشه گفت ممکنه همین ها علائم ظهور باشند

البته قضیه ی مدعیان دروغین جدای از این بحث هستش. و من در مورد اون مسئله بحث نمی کنم. بحث من در مورد اتفاقات شوم و ناگورا و حوادث نزدیک ظهور هست که می گم چه شبیه سازی باشن و چه نباشن، می شه محتمل دونست که نشانه های ظهور هستند.



[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 4:55 عصر ] [ پارسا زاهد ] [ نظرات () ]
اوقات شرعی
نویسندگان
آخرین مطالب
پیوندهای دوستان